کارکردگی کی جھلکیاں

گزشتہ چار سال کی کارکردگی کی جھلکیاں

 

Year

Complaints

Total

Disposal

Balance

 

Fresh Receipts

Carried Forward

     

2017

1858

243

2101

1860

241

2018

1918

241

2159

1875

284

2019

2510

284

2794

2411

383

2020

3332

383

3715

3410

305

Total

9618

1151

10769

9556

1213

 

سالانہ کارکردگی 2020

سال 2020 کے دوران 3332 تازہ شکایات کی ریکارڈ تعداد درج کی گئی ، جو کہ 2019 کے دوران 2510 شکایات کے مقابلے میں بہت زیادہ ہے۔ 2020 میں 3888 نئی شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 538کیسز پچھلے سالوں کےبھی تھے۔ان میں سے 3555 شکایات/مقدمات کو 2020 کے دوران نمٹا دیا گیا ، جبکہ 2019 کے دوران صرف 2863 مقدمات نمٹائے گئے تھے۔ صدر پاکستان کو دی گئی 103 نظرثانی کی درخواستوں میں سے صرف 2 کو قبول کیا گیا۔ 2020 میں 87.2٪ سفارشات پر عمل درآمد ہوا جب کہ 2019کے دوران یہ شرح 82.59 فیصد تھی۔ 5864.94 ملین کےٹیکس ریفنڈز کا فیصلہ کیا گیا اور ایف بی آر کی طرف سے ٹیکس دہندگان کو واجب الادا رقم ادا کی گئی۔

آگاہی مہم

  • وفاقی ٹیکس محتسب کی عوامی آگاہی مہم میں آگاہی سیشن اور تجارتی اداروں ، کاروباری اور قانونی برادری کے ساتھ ملاقاتیں شامل ہیں۔ 2020 کے دوران ، کوویڈ 19 کے باوجود ایس او پیز کو برقرار رکھتے ہوئے FTO کے مشیروں نے پینتیس سیشن میں ٹیکس دہندگان سے خطاب کیا۔ وفاقی ٹیکس محتسب نے خود اسلام آباد چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹریز میں شکایات کی وصولی کے لیے ایف ٹی او سہولت ڈیسک کا افتتاح کیا اور ٹیکس سے متعلق سافٹ ویئر کی بہتری کے لیے مشورے کے لیے پرال آفس کا دورہ کیا۔
  • ممکنہ ٹیکس دہندگان تک پہنچنے، آن لائن موجودگی کو یقینی بنانے اور سوشل میڈیا کے ذریعے سامعین تک رسائی کے لیے مختلف پلیٹ فارمز پر دفتر وفاقی ٹیکس محتسب کی موجودگی برقرار رکھی گئی۔
  • ٹیکس شکایات کے ازالے کے لیے ایف ٹی او کے کردار کے بارے میں آگاہی پیدا کرنے کے لیے سہ ماہی نیوز لیٹر باقاعدگی سے شائع ہوتے ہیں جن کی نہ صرف مقامی اسٹیک ہولڈرزکو ترسیل کی جاتی ہے بلکہ غیرممالک میں مقیم پاکستانیوں کی معلومات کے لیے دفتر خارجہ کے مشنوں میں بھی بھیجے جاتے ہیں۔

ادارہ جاتی انتظامات

  • انفارمیشن ٹیکنالوجی کی استعمال سے پیپر لیس ورکنگ ماحول بنا دیا گیا ہے۔ ای بیسڈ کمپلینٹ مینجمنٹ انفارمیشن سسٹم (CMIS) خوبی کے ساتھ مکمل طور پر استعمال ہو رہا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، شکایات کی پروسیسنگ میں فائلوں کی ڈیجیٹل نقل و حرکت نے فائلوں کی کاغذی نقل و حرکت کو ختم کر دیا ہے۔
  • کام کی باقاعدہ مانیٹرنگ ماہانہ کارکردگی کے ماہانہ جائزہ میٹنگ میں (MPRs) کے ذریعے کی جاتی ہے۔ ایف ٹی او کے علاقائی دفاتر کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کرنے کے لیے باقاعدگی سے ویڈیو لنک استعمال کیا جاتا ہے تاکہ دوبارہ تشخیص اور مشاورت آسانی سے کی جا سکے۔ یہ سہولت نظرثانی کی درخواستوں کی سماعت کے لیے بھی استعمال کی جاتی ہے۔