گزشتہ چار سال کی کارکردگی کی جھلکیاں
Year
|
Complaints
|
Total
|
Disposal
|
Balance
|
|
Fresh Receipts
|
Carried Forward
|
|
|
|
2018
|
1918
|
241
|
2159
|
1875
|
284
|
2019
|
2510
|
284
|
2794
|
2411
|
383
|
2020
|
3332
|
383
|
3715
|
3410
|
305
|
2021
|
2821
|
305
|
3126
|
2707
|
419
|
Total
|
10581
|
1213
|
11794
|
10403
|
1391
|
سالانہ کارکردگی 2021
سال 2021 کے دوران 2821 تازہ شکایات درج کی گئی ، جو کہ 2020 کے دوران 3332 شکایات درج کی گئی۔ 2021 میں 3371 نئی شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 333کیسز پچھلے سالوں کےبھی تھے۔ان میں سے 2867 شکایات/مقدمات کو 2021ے دوران نمٹا دیا گیا ، جبکہ 2020 کے دوران صرف 3555 مقدمات نمٹائے گئے تھے۔ صدر پاکستان کو دی گئی 610 نظرثانی کی درخواستوں میں سے صرف 23 کو قبول کیا گیا۔ 2021 میں 88.14٪ سفارشات پر عمل درآمد ہوا جب کہ 2020کے دوران یہ شرح 87.20 فیصد تھی۔ _______ ملین کےٹیکس ریفنڈز کا فیصلہ کیا گیا اور ایف بی آر کی طرف سے ٹیکس دہندگان کو واجب الادا رقم ادا کی گئی۔